miercuri, 5 decembrie 2012

Daedalus online - Pareri

O nouă sursă de venit din completarea de chestionare.
Din experienţa mea pe internet, completare de chestionare este o pierdere de timp.
Analizând cuvintele cheie din google webmaster am observat din ce în ce mai multe căutari după cuvintele cheie daedalus online.
Miam zis că ar fi o sursă bună de trafic dacă aş scrie un articol.


daedalus online




Analizarea site-lui:


Site-ul este realizat in joomla
Domeniul este înregistrat pe Daedalus New Media Research SRL situat undeva in bucureşti
Partea grafică este realizată frumos, cu mici greşeli ... dar este OK.
Din punctul meu de vedere site-ul este pe bune.


Dar asta nu înseamnă că ai găsit o sursă de venit să te îmbogăţeşti. Nu recomand nimănui să încerce completarea de chestionare.

Cine poate şi are o dovadă de plată, să lase un comentariu şi ne auzim pe email.

3 comentarii:

  1. De 17 zile astept banii de la ei, inca nimic. Le-am mai trimis un mail, nu au numar de telefon de contact.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu astept din februarie si acum nu mai pot sa imi accesez acontul

    RăspundețiȘtergere

 
Copyright © . Bani online si bani pe net - Posts · Comments
Theme Template by .