sâmbătă, 2 iulie 2011

De ce nu faci bani pe internet - ai luat teapa??

Metodele de a face  "BANI PE NET" au acoperit tot internetul. 


Dar cate sunt adevarate si cate nu.
Multe dintre ele sunt minciuni. O sa incerc sa adaug cat mai multe posibile.


1. PTC - Paid To Click 

Sunt multi care fac bani din PTC. Dar este obligatoriu investitia. Si cum noi romanii suntem foarte dificili la capitolul transferuri online mai bine lasa ... Incerc de cateva luni ONBUX si NEOBUX fara investitie, sunt putin dezamagit.






La un cash out de 2$ pe ONBUX transferul a fost realizat instant. Dezamagirea mai mare venea dupa 14 zile, la urmatorul cash out de 3$ ... ( inca mai astept ).
Multi dintre referali (sper sa ma insel) cred ca sunt programe. Sunt activi din 10 in 10 zile. Si pana la urma ei trebuie sa isi gestioneze si sa isi calculeze foarte bine profitul. Doar sunt de ceva  timp pe piata.


2. Cumpara acest EBOOK si o sa faci bani


Sa fim seriosi exista atat informatie pe internet incat as fi nebun sa cumpar asa ceva.

Nisa "bani pe net" e cu adevarat plina de astfel de carti electronice. Chiar crezi ca o sa faci bani din asa ceva??? ( Nu cred. Sincer.) Nu mai cumparati toate prostiile de pe internet si investiti intr-un domeniu, hosting, blog.
Mai mult de atat daca eu as face sute de $ pe zi chiar crezi ca as impartasi acest lucru? Reveniti cu picioarele pe pamant si nu mai visati atat.




3. Afacerile MLM - Multi-level marketing


De la viata reala pana la cea pe internet, afacerile MLM se inmultesc mai rau ca ciupercile dupa ploaie.
O alta metoda de "bani pe net" mai mult sau ma putin rentabila.

  
Cata munca trebuie investita in convingerea si in publicitatea online pentru a avea succes? ( Foarte multe ore pierdute degeaba.) Pentru a reusi in aceasta afacerre ai nevoie de un site. Stati in banca voastra si realizati ceva cu adevarat productiv.

4. Bani din poker si jocuri online


Sunt multe persoane care traiesc din jocurile de noroc. Dar pentru ceilalti dintre noi?? Sunt doar cateva site-uri care au respect pe internet. Dar sunt si multe in care oamenii lipsesc cu desavarsire, sunt inlocuiti de programe. Faci bani cu un boot ( un boot joaca impecabil ) de poker primele zile apoi poti zice PA PA.
Multi dintre owneri au persoane special puse sa joace pentru a creste profitul ( mai pe romaneste triseaza ). De cate ori poti sa pierzi ( cu sansa de 1 la 100) chiar atunci cand crezi ca ai cele mai bune carti posibile?? ( de multe ori)

20 comentarii:

  1. Decat sa dai click toata ziua la bux-uri sau sa cumperi o carte despre cum sa faci bani maine bine cumperi o carte despre programare web si inveti cum sa-ti faci propriul tau site.

    RăspundețiȘtergere
  2. Apucati-va de ceva serios si lasati buxurile. Pe www.sursadebani.ro sunt solutii autentice de facut bani pe net.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da ai dreptate dar uite ca mai exista si alte optiuni mult mai bune. Daca vrei sa faci bani pe internet poti accesa www.cumsafacbaniacasa.com
    Este un site care pur si simplu te invata tot ce ai nevoie pentru a-ti crea un produs, un site si o reclama. Totul se invata pe pagina membrilor in care sunt przentate tutorialele video,cartile si temele necesare. Multa bafta!

    RăspundețiȘtergere
  4. microWorkers este pana la momentul de fata cel mai bun site .. scot cam 30$ pe luna
    in 2 luni am facut $74.05
    tocmai am primit de dimineata payout-ul
    2011-07-05 12:55:14 Paypal PAID $33.40

    pe 5 am dat payout si azi i-am primit

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar o sa incerc Chris. Sa vad cat de adevarat este ce scrie acolo.

    RăspundețiȘtergere
  6. alea cu bux nu mi-au placut niciodata si nu o sa imi placa... e abureala pe fata dar au o reclama la ele de mama focului e impanzit netul cu reclame care mai de care...oricum nu se castiga mai nimic din ele...pierzi ore in sir pt niste amarati de dolarei ..auzi sa scot cate 1 $ la nush cat timp daca calculez cat consuma calc ca am stat sa dau click am pierdut dolarelul ala :))
    Schimb de trafic

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai dreptate Forzone, nici eu nu i-am inteles niciodata pe astia cu clickurile cum pot sa-si piarda vremea cu lucruri atat de marunte... cand se pot face atat de multi bani pe net in alte moduri!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cel mai mult urasc site-urile PTC,cand eram pe la inceput binenteles ca si tot romanul am incercat PTC urile, dadeam click uri in fiecare zi si cand sa-mi dea bani ...am tot asteptat si nimic.Dupa asia am incercat adsense ...desi multi zic ca nu se castiga cu adsense eu pot sa spun ca se castiga dar foarte slab pe romania ,dupa cateva luni am reusit sa scot 80 de euro . Intre timp am gasit alceva din care momentan fac cateva sute de dolari din pacate inac nu pot sa va spun nimic deoarece un prieten scoate un produs cu tutoriale ,ptf tot cu aceasta metoda si inca nu a scos produsul si vreau sa fie o surpriza,admin am pus un link in "nume" sper ca nu am gresit ,am vazut ca si altii au pus.

    RăspundețiȘtergere
  9. Multe sunt tepele de pe net si parerea mea este ca in online se gasesc idei de toate pentru toti.Si pentru cei care vor afaceri serioase, si pentru cei care vor doar venit suplimentar.Trebuie, insa, de la inceput sa stii ce-ti doresti de la munca in online si sa fii constient ca abordand doar o singura solutie ai putea ramane foarte usor fara activitate, datorita numeroaselor tepe care se dau pe net.

    RăspundețiȘtergere
  10. Bani din poker pe net se pot face dar trebuie sa inveti un pic mai mult inainte.

    RăspundețiȘtergere
  11. VA GRESITI DOMNILOR,EU LUGREZ CU CELE MAI BUNE PTC BUX SI CU RABDARE AM REZULTATE EXCELENTE,intrati pe www.banisiguri.altervista.org

    RăspundețiȘtergere
  12. Daca vreti intradevar sa faceti bani, id-ul meu de mess : guiu.richard , dau ignore la persoane care nu sunt serioase, daca vreti sa faceti bani trebuie sa tratati afacerea ca atare.

    RăspundețiȘtergere
  13. Am incercat si eu ptc-urile si crede-ma Florin pe cuvant ca sunt de *****. Nu toate site-urile de PTC sunt metode legitime cu care sa poti face bani online. Pe langa asta investesti si poti sa ramai fara investitie. Nu e si cazul meu dar vb din propria experienta. Nu am investit insa am facut cu OnBux (fostul) 70$ fara sa ii scot. Cand am vrut sa ii scot mi s-a respins cererea. Imediat le-am trimis un email in care ceream niste explicatii fara raspuns insa, ba mai rau, a doua zi am aflat ca contul meu este suspendat. Daca investeam sute de dolari sau euro, ce faceam? Aproape toate sunt niste Scam-uri. Eu sa nu aud de ele. Ps. Doar punctul meu de vedere.

    RăspundețiȘtergere
  14. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  15. Se castiga bani seriosi din PTC eu din neobux am catigat in jur de 4000 de dolari. Puteti sa intrati pe blogul banicacalau.balogspot.com si o sa vedeti banerul cu suma castigata. aceasta se actualizeaza automat si dovezi de plata.
    Dar intradevar daca vrei sa castigi bani mai multi trebuie sa si investesti. De exemplu eu sunt pe neobux de 2 ani si aprope 4 luni, am investit din buzunar 130 de dolari, si acum castig in jur de 400 de dolari in fiecare luna.
    Poti sa faci bani cu ptc daca iti alegi un site serios, ai o strategie, si nu in ultimul rand rabdare deoarece la inceput nu vei castiga foarte multi bani.

    RăspundețiȘtergere
  16. Salut, dupa o perioada considerabila pe cautari am gasit un site pe net care i-ti ofera posibilitatea reala sa a obtine un venit constant pe intenet.

    Acesta este adresa : http://www.sfi4.com/13745594/FREE

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu fac bani pe net de 2 ani. Este explicat aici exact cum: http://cumfacbanipenetacasa.blogspot.ro/2012/12/cum-fac-bani-pe-net-bani-de-acasa.html

    RăspundețiȘtergere
  18. Faci bani usor..doar primind sms-uri.
    Bonus de bun venit
    Este un bonus de 200 de unitati de credit (echivalent cu 2 EUR) direct in contul tau de plati din vivaSMS. Este felul nostru de a-ti spune 'Bun venit!
    Bonus de recomandare
    Pentru fiecare noua inregistrare valida in echipa ta primesti un bonus de 10 unitati de credit (= 10 eurocenti), valabil numai pentru primul nivel de recomandare
    Credite pentru SMS primite de mine
    Pentru fiecare SMS promotional pe care il vei primi de la vivaSMS contul tau va fi creditat cu 3 unitati de credit (= 3 eurocenti)
    Credite pentru SMS primite de echipa mea
    Pentru fiecare SMS promotional trimis in grupul tau de prieteni, pe 5 niveluri, tu primesti cate 1 unitate de credit (= 1 eurocent)

    Aici va puteti inscrie: http://www.vivasms.ro/h/ffe012a343

    RăspundețiȘtergere

 
Copyright © . Bani online si bani pe net - Posts · Comments
Theme Template by .