joi, 7 februarie 2013

Zjocuri este online



De ceva timp am deschis un mini site de joculete - Zjocuri.com


Nu se distinge cu nimic diferit fata de toate celelalte de pe internet.
Cam aceleasi categorii si aceleasi joculete.
Maraea batalie abia acuma incepe : peste 80 de milioane de cautari pe google dupa cuvantul cheie jocuri .
Nu am nicio asteptare in decursul primului an de competitie. Dar cu un bun seo si foarte multe link-uri poate am sanse.
Cum facebook nu are cum sa lipseasca din promovare... o sa ne gasiti si acolo.

Pe partea de castiguri docamdata nu am nicio pretentie. Am de asteptat destul de mult pana vor venii si banii .

Ca si investitie... 100 RON domeniul si hostingul, restul sunt gratuite, atat platforma cu template-ul cat si joculetele.


Daca lucrezi la birou si vrei sa te mai relaxezi putin te astept pe site.

Zjocuri.com 

Update 19.06.2014

Acest site nu mai exista, sincer nu mai aveam timp si de un site de jocuri. Aveam nevoie de cel putin 3000 de joculete cu descrieri unice. 

2 comentarii:

 
Copyright © . Bani online si bani pe net - Posts · Comments
Theme Template by .